Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

«Έχει κλάψει γυναίκα για μένα»



Από τον τίτλο και μόνο καταλαβαίνετε πως η στήλη Oistros Girls έκανε το θαύμα της και πάλι! Και όταν λέμε θαύμα, εννοούμε το σέξι μοντέλο Βαλεντίνα Τσεπάνου.




Η καλλονή από την Μολδαβία μάς μίλησε για τις σχέσεις της με τους άντρες (και τις γυναίκες...), τα επαγγελματικά της, αλλά και πώς βιώνει την κατάσταση στην χώρα μας.

Ήρθε στην Ελλάδα από τη Μολδαβία το 2000, αλλά τα πρώτα της βήματα στον χώρο του μόντελινγκ τα έκανε στην πατρίδα της. «Όταν ήμουν 16 χρονών, είχα πάει σ’ ένα διαγωνισμό ομορφιάς. Βέβαια, το έκανα περισσότερο για πλάκα, αφού ήμουν πολύ αγοροκόριτσο. Είχαμε βάλει και στοίχημα με την παρέα μου γι’ αυτό. Όλα πήγαν καλά στον διαγωνισμό, αλλά δεν ασχολήθηκα ξανά, μέχρι που ήρθα εδώ. Δεν το είχα ποτέ στο μυαλό μου. Το ίδιο έγινε και όταν ήρθα εδώ. Τα πρώτα χρόνια το απέφευγα. Την τελευταία πενταετία ασχολούμαι σοβαρά».

Τη Βαλεντίνα την απολαμβάναμε για δύο χρόνια στον «Όμορφο κόσμο το πρωί» και για μία στον «Καφέ με την Ελένη», αλλά και ως καλεσμένη σε διάφορες άλλες εκπομπές της τηλεόρασης . Γι’ αυτή την εμπειρία της μας είπε: «Ήταν φανταστική εμπειρία. Αν ξεκινήσεις να κάνεις τηλεόραση, μετά δεν μπορείς να φύγεις. Μ’ ενδιαφέρει ακόμα, αλλά είμαι συγκρατημένο άτομο. Δεν έγινε και τίποτα αν δεν κάνω κάτι στην τηλεόραση. Βλέπω ότι τώρα έχουν μείνει πολύ πιο έμπειρα άτομα εκτός τηλεόρασης και καταλαβαίνω ότι δεν πάει καλά ο χώρος».

-Πώς αντιμετωπίζεις την οικονομική κρίση; Έχει επηρεάσει πολύ και τον δικό σας χώρο.

«Κοίτα, δεν μ’ αρέσει καθόλου αυτό που γίνεται. Μου είπαν για κάποιες δουλειές χωρίς λεφτά. Ε όχι ρε παιδιά, να κάνουμε κάτι και να βάζουμε λεφτά από την τσέπη μας. Στο μόντελινγκ δεν πήγαμε από το 10 στο 8, αλλά από το 10 στο 2. Είναι πολύ άσχημο αυτό. Υπάρχουν ελάχιστες δουλειές. Ούτε καν για χόμπι δεν μπορείς να το κάνεις. Τα καινούρια κορίτσια πρέπει να κάνουν και δεύτερη δουλειά για ν’ αντέξουν. Δεν είναι τυχαίο που φεύγουν όλες έξω».

-Με τον αθλητισμό έχεις πολύ καλή σχέση...

«Η γυμναστική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Ασχολούμαι από έξι χρονών. Έχω κάνει χορό, βόλεϊ και καράτε. Τ’ όνειρό μου είναι να αποκτήσω το δικό μου γυμναστήριο».

-Καράτε; Έχεις χτυπήσει ποτέ κανέναν;

«Ναι, αλλά μετά έτρεχα να κρυφτώ (χαριτολογώντας). Πάνω σ’ έναν τσακωμό μας μ’ έβρισε πολύ άσχημα. Ούτε κατάλαβα πώς έφυγε η κλοτσιά στο κεφάλι του».

-Βρίσκεσαι στην Ελλάδα 11 χρόνια. Πώς σου φαίνεται η ζωή στη χώρα μας;

«Νιώθω σαν να έχω μεγαλώσει εδώ. Πρώτη φορά δούλεψα εδώ, έβγαλα τα πρώτα μου χρήματα εδώ, ο πρώτος μου έρωτας ήταν εδώ και τώρα πλέον και όλοι οι φίλοι μου είναι εδώ. Έχω αποκτήσει πλέον τη νοοτροπία των Ελλήνων».

-Μια και είπες Έλληνες. Ποιοι σ’ αρέσουν περισσότερο; Οι Έλληνες ή οι Μολδαβοί;

«Όταν είχα έρθει εδώ, κοίταγα γύρω-γύρω και έλεγα πόσο άσχημοι είναι αυτοί οι άντρες. Δεν μπορούσα να συνηθίσω καθόλου. Είχα συνηθίσει σε τελείως διαφορετικά χρώματα. Εμείς είμαστε πιο ξανθοί. Αλλά στην πορεία κατάλαβα ότι αυτό που μας αρέσει είναι αυτό που μας είναι οικείο. Στην αρχή, έκανα σχέσεις με ανοιχτόχρωμους μέχρι να περάσω στο μελαχρινό».

-Ο ιδανικός για σένα πώς είναι;

«Κοίτα, τώρα πλέον δεν είμαι 16 χρονών να θέλω έναν άντρα για να τον δείχνω απλά στις φίλες μου και να λέω “να δείτε τον μπάρμαν μου”. Ούτε θα κοιτάξω τους κοιλιακούς του. Θέλω να νιώθω ασφάλεια με τον άντρα. Εντάξει, ας έχει και μια αξιοπρεπή εξωτερική εμφάνιση. Επίσης, δεν θα μπορούσα να είμαι με κάποιον που θα είναι πολύ μεγαλύτερός μου σε ηλικία».

-Μίλησε μου για τ’ αθλητικά τώρα. Παρακολουθείς γενικά;

«Ναι, αλλά μόνο τα σπουδαία ματς. Μ’ αρέσει να βλέπω να παίζουν μεγάλες ομάδες μεταξύ τους. Παλαιότερα μ’ άρεσε ο τρόπος που έπαιζε ο Παναθηναϊκός, αλλά τώρα δεν υποστηρίζω κάποια ομάδα συγκεκριμένα».

-Πας και γήπεδο;

«Έχω πάει μόνο μία φορά. Στο Ολυμπιακός-ΑΕΚ 6-0»! Τώρα σίγουρα δεν θα σου ξαναμιλήσουν οι φίλοι της ΑΕΚ...

Ο προπονητής της Μπαρτσελόνα, Πεπ Γκουαρδιόλα αρέσει πολύ στη σέξι Βαλεντίνα, ενώ εκτιμά και το ποδοσφαιρικό ταλέντο του Μέσι. Ε, μη μου πεις ότι σ’ αρέσει κιόλας. «Όχι με τίποτα. Άσε που είναι και κοντός. Απλά είναι πολύ καλός ποδοσφαιριστής. Αν δεν κάνω λάθος, τον έχει χρίσει διάδοχό του ο Μαραντόνα». Σωστά...

Της αρέσει όταν την προσεγγίζουν οι άντρες στον δρόμο. «Έχει την πλάκα του αυτό. Είναι χαριτωμένο. Ποτέ δεν έχω υπάρξει αρνητική σ’ αυτό. Όταν βγαίνω από το σπίτι μου και φοράω μια κοντή φούστα, τότε αντιλαμβάνομαι ότι αυτό προκαλεί. Θα “υποστώ τις συνέπειες”. Δεν είναι κακό το να χαμογελάσεις σε κάποιον. Δώστε τη χαρά στους άντρες να νομίζουν ότι κάτι καταφέρνουν με το καμάκι».

-Οι γυναίκες σού την πέφτουν;

«Έχω ηρεμήσει λιγάκι από τότε που έβαψα ξανθό το μαλλί μου. Έχει κλάψει γυναίκα για μένα, επειδή δεν την ήθελα. Πολύ κλάμα. Είχε πιάσει την κολλητή μου και την “έπρηζε” για μένα. Είχε βρει τον μπελά της η κολλητή μου. Έκανε χειρότερα από άντρα η συγκεκριμένη κοπέλα. Όταν κατάλαβε ότι ήμουν σε σχέση, έγινε ράκος. Τραγωδία»...

-Είσαι «ανοιχτή» γενικά στο να κάνεις κάτι με γυναίκα;

«Δεν είναι κάτι άσχημο και χυδαίο αυτό. Θεωρώ ότι σχεδόν όλες οι γυναίκες έχουν φαντασιωθεί το να κάνουν κάτι με γυναίκα. Δεν κρίνω ποτέ τις προτιμήσεις του άλλου στο κρεβάτι, αρκεί να μη με προσβάλλει και να μη γίνεται σε δημόσιο χώρο».

-Έχεις χωρίσει κάποιον άντρα επειδή δεν ήταν καλός στο σεξ;

«Ναι. Στην αρχή της σχέσης μας κατάλαβα ότι αυτός δεν κάνει για μένα. Πάντως, δεν είμαι άνθρωπος που γνωρίζω κάποιον και πηγαίνω μαζί του από την πρώτη ημέρα. Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι με κάποιον πέντε μήνες π.χ. και να μην είναι καλός στο κρεβάτι. Βέβαια, όλα αυτά είναι σχετικά. Έχει να κάνει με τη χημεία δύο ανθρώπων».

Το πιο σέξι σημείο πάνω της, σύμφωνα με την ίδια είναι «το βλέμμα μου. Νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια έχουμε γεμίσει από ωραία σώματα. Επίσης, δεν έχει να κάνει αν είναι μπλε το χρώμα των ματιών μου. Μπορεί να έχεις το πιο ωραίο χρώμα ματιών και να κοιτάς σαν το “βόδι” (χαριτολογώντας). Πάρα πολλοί άντρες μου έχει πει ότι κομπλάρουν με το βλέμμα μου».

Τελειώνοντας, μας είπε ότι με τον καινούριο χρόνο θα πηγαινοέρχεται σε Τουρκία και Κύπρο λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Κι εμάς θα μας αφήσεις εδώ;



Photo Gallery





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...