Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

"Η μαμά του Μέσι με κυνήγησε με ένα τηγάνι"




Mια πρώην φίλη του κορυφαίου ποδοσφαιριστή στον κόσμο μάλλον αποτελεί κόκκινο πανί για τη μητέρα του Αργεντίνου. Διαβάστε παρακάτω γιατί.



Το 20χρονο μοντέλο ονόματι Μακαρένα Λέμος κατήγγειλε στο κανάλι "Telenoche" ότι η μητέρα του Μέσι την εντόπισε σε εμπορικό κέντρο την Κυριακή και την πήρε στο κυνήγι, βρίζοντάς την και κραδαίνοντας ένα τηγάνι.
"Η μητέρα του με ακολουθούσε και με έβγαζε φωτογραφίες, μέχρι που γύρισα και την ρώτησα τι κάνει. Τότε άρχισε να με προσβάλει. Τι έκανε μέσα σε κατάστημα με είδη ηλεκτρονικών, κρατώντας ένα τηγάνι;», είπε αρχικά η Λέμος, αλλά δεν αρκέστηκε σ΄ αυτή τη δήλωση.
Η Λέμος είχε σχέση με τον Λιονέλ όταν αυτός ήταν 18 και εκείνη 14 με το μοντέλο να αποκαλύπτει ότι η παραλίγο πεθερά "μου φέρθηκε σαν να ήμουν ένα τίποτα, σαν να κρεμόμουν πάνω από τον γιο της. Έμοιαζε να πιστεύει ότι κάτι είχα πει σε κάποιο περιοδικό, όμως, δεν το είχα κάνει. Με σόκαρε, καθώς δεν περίμενα να συμβεί κάτι τέτοιο, ειδικά με την μητέρα μου και την θεία μου παρούσες».
Η τρομοκρατημένη Λέμος δεν δείχνει πάντως να έχει διαγράψει τη σχέση της με τον Μέσι υποστηρίζοντας ότι αυτό που είχαν "είναι μια… δουλειά που έχω αφήσει στην μέση".
Με τέτοιες δηλώσεις και προσδοκίες, δύσκολα θα γλιτώσει το τηγάνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...